tisdag 5 januari 2016

En tur till Hasslö och massa mys

Kl 10 startade Peugeon upp sig för att ta oss till Hasslö .. Tog typ 2h och 20 min med ett kisstopp ... Jag älskar roadtripper.. 
Det var väldigt vackert att åka dit.. Solen stråla och jag sakna mina solisar.. Hem var det bara mörker.. 




Väl framme fick vi en grym lassagne som "farmor Ingela " och Ninja fixat till..(allt enl Viktväktarna , underbart)  Yes syrran var också på plats, hon kom redan igår.. Mysigt ❤️ 
Efter maten blev det chill och tokigheter i soffan. Mycket babblarna. Otis älskar babblarna ❤️ 



Challe hitta en mysfarbror att gosa till sig hos hehe... 


De är rätt lika... Lika söta och låter lika när de sover hehehehe... Jag tror allt vi får ta och skaffa oss en mopps ..

Sen blev det lite ballongkrig.. Man kan ha galet roligt med ballonger


Jag hann aldrig fånga när vi vuxna puffa med dom.. Men krig var det 😀 Emil gjorde en bizza och halka ner i soffan med huet före... Kul var det.. 

Otis tyckte Lucas var en trevlig prick och kom och hämtade honom några gånger , tig hans hand , och gick in i deras lekrum.. Sååå sött ❤️ Lucas fick tom hans snuttefilt - De e' kärlek det ... 

Såklart fick vi kaffe oxå, med goda kakor... Jag stålsatte mig och tog bara en halv ... Men skulle lätt kunnat tryckt i mig 4 utan problem... Ingela hade även köpt med kilovis godis från karamellkungem.. Rörde inte en bit... Klappar mig själv på axeln ... Om jag var sugen ??? Bajsar björnarna i skogen? Äter man ris i Kina ?? Sååååatte ...

Efter kaffet piffa Ninja till Fredriks frilla.. Han blev mycket vacker 😃 

Vid 16 började resan hem igen.. Och 2h senare var vi tebax vid vår ytterdörr - utan pissepaus .. Var en supermysig dag med dessa finingar

Kvällens snacks till Nothing Hill ser ut såhär 
Kan villt erkänna att påsen lurre fick med sig hem hade varit myyyyycket godare ... 

Men jag morotskväll istället ... Go Linda Go 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar