fredag 29 januari 2016

Go morron och minnesmottagning med mamma

Idag fick jag 1h sovmorgon... Har tagit ledigt på fm då jag ska till mamma 9:30. Syrran messa igår och berätta att det kommer en läkare till mamma idag från minnesmottagningen. De ville att närstående skulle vara med. Ingela har varit med mamma hela vägen med detta och ska också vara med idag. Jag har aldrig varit med och kände att jag ville.. Ingela hade även en begränsad tid hon kunde vara där, så var det inte klart till hon måste sticka så är jag kvar... När jag prata med mamma igår tyckte hon att det hela var tramsigt bara....hon behövde minsann inte göra fler tester.... Hmmmm,,, joooo,,,,, i tisdags ringde hon mig under em,,, och gratulerade mig på födelsedagen..?? Jag fick då förklara att det var den 26 jan,,,och jag fyller först den 17 feb....  Ja ja, vad är en bal på slottet... 

Steg upp kl 7... Mysigt att tända upp ljus nör det är mörkt ute... Gör det typ varje morgon,, men idag kan jag njuta lite längre...
Såklart den obligatoriska kaffekoppen ❤️ 
Snart dax att fixa frulle... Blir den där gröna smoothien idag.. Jag är besatt hehehe.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar