fredag 1 januari 2016

Nytt år, inga löften och kattvakt

Då var 2015 över ,, ett nytt kapitel på 2016 börjar idag... Funderar faktiskt inte på vad året ska erbjuda en...Det blir säkert ett år som alla andra...händelserikt , glädjande , tråkigheter osv... Man får helt enkelt se vad som väntar en .
Har inte heller fattat några nyårslöften ... De bryts ändå alltsom oftast .. Men det jag ska jobba på, är att bli mer mån om mig själv och min hälsa... 14 jan ska jag återuppta Viktväktarna igen. I min värld har jag har 8-10 kg övervikt ,, men i den riktiga världen är det säkert 15-16 kg... Jag bågar inte väga mig här ännu.. Helt för feg,, då rasar världen för mig.. Jag fixar inte "svart på vitt" 
Så nu ska jag gå igenom med Fredrik vad som är tillåtet att laga och mindre tillåtet och vad som är ett måste på tallriken.. 
Nytt koncept är det oxå .. Smartpoints.. Kommer bli skitbra dehär ! 

Är kattvakt under nyårsdagarna åt Sannas katt ❤️ sååå söt 
Hon bor på Elins rum. Hon och Torres går inte ihop.. Ganska trist och ensamt för henne.. Men vi är inne ett par ggr om dagen och kelar lite med henne... Torres vill visa han bor här..att han bestämmer.. Lisa är bitchig och skiter fullständigt i vad han säger .. Hon vill inte ha honom i huset ...hehe... 

Nyårsafton var lugn och skön...pyamashäng i soffan till film.. Faktiskt skönt. 

 Vi fira med våra barnen dagen innan.. Jättemysigt.. En trerätters bestående av: en toast al'a hopplock 
Huvudrätt fota jag aldrig.. Men fläskfilé , pommes och bea... Till efterrätt blev det mjukglass med maränger och kolasås .. 
Vi spela pingis och Uno ... Skulle egentligen smält en liten smällare , men majoriteten vann med att vägra smälla.. De elda lite tomtebloss i trädgården istället. Mysigt det med. 
Dock drog vi skumpa ( pomack) på balkongen, i champagneglas.. Eric fick öppna flarran 
En lyckad och mysig kväll... 
Denna magiska soluppgång fick jag beskåda på årets sista dag 2015... Ända fördelen med att sova sisådär.... Man får uppleva grymma soluppgångar 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar