torsdag 28 januari 2016

S M chef ...

Hehehe Idag fick jag en ny titel av chefen.... Jag blev utsedd till S M chef ,,,,- Chef över Sociala Medier. Passar mig som handen i handsken ,,,hoppas jag 
Jag har hand om instagram, Facebook , snapchat , Twitter.. Twittra gjorde jag nog för 10 år sen för skojs skull..inget seriöst.ska göra vad jag kan :) Instagramma, fejsbooka och snapchatta gör jag dagligen,,,så hur svårt kan de vara...?? Joooo att vara jätteseriös och proffsig ,,iaf på Facebook ,enl Fredrik är det där det heligaste vi har, utåtsett..De är där alla föräldrar och medier läser..Så fejan är den tuffaste biten för mig ,,det andra fixar jag galant ( får be om tillåtelse ibland för vissa inlägg bara hehe..) Blir en kul erfarenhet.. Lite att tänka på ändå.. Tydlig info , bra bilder, språket  osv... 
Ska även starta upp det nya inne - Periscope... Man ska tydligen jaga tittare... Men som sagt- Hur svårt ska de va ? 😀 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar