måndag 4 januari 2016

Lurrevecka och vi inledde med bio

Nu är det äntligen Lurrevecka ❤️ 
Vi inledde dagen med en bia. Lite kvalitetstid och mys.. 
Riktigt bra film. Rolig och sorglig.. Inte långt ifrån tårarna i slutet...fick tänka på roliga saker för att inte brista ut i tårar... Lucas tyckte oxå den var bra, och att den var sorglig.. 
Lurre mugga baconchips och drack Cola , medans jag satt och käka läkerol och drack mineralvatten hehe... Nu är det Vv på riktigt... Jag fixar inte att fuska dag 2, då hade kvällen slutat med en påse från hemmakväll 

Idag hade vi röv-kallt när vi vaknade .. 16 grader... Isbitar i näsan! 
Vi har eldat sen lunchen och nu är här dryga 30 grader, och jag myser.. 
Börja städa i morse för att få upp värmen .. Dammsuga och torka golv funka perfekt . Fredrik var och tog prover igen på sin sköldkörtel .. Hoppas på svar i morgon redan.. De stack honom 5 ggr, så denna gång borde det gått vägen.. Stackaren har varit dålig i kistan hela dagen.. Hoppas de är något han fick i sig igår och ingen jefla maginfluensa.. Fast det hade iof varit en kick-start för mig hehehe... 
I morgon far vi till Hasslö ,,ska bli mysigt... 
Nu ska jag googla lite på Ikeas hemsida och hitta lite nytt och fint till sovrummet,,blommor och lite ljus..och nån fin tavla.. Jag är såååå nöjd med vårt fina vita sovrum ❤️ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar