onsdag 13 januari 2016

Tänkardag, Ikea, väla och i morgon är de dax....

Idag var ingen höjdar dag...Blev inte många timmars sömn inatt för tanten....  Vi satt och prata i timmar om hur allt kan bli i framtiden på jobbet.... På gott och ont.., Mötet hade varit bra, och mindre bra.. Många tankar och funderingar,,. Jag stötta på mitt sätt,,sa vad jag tyckte och tänkte.... Kl 01:30 satte vi igång Prisionbreak på Netflix för att få annat att tänka på... Tror jag har sett den,, men mindes inte alls mycket.. Kul med ny serie... Vi har streckett Blacklist som har varit grymt bra!!! Men nu är vi ikapp USA och får vänta på avsnitt..,, jävla rövsmör.......  Jobbigt...#omoget  Men Prisionbreak får duga sålänge.... Jag somna efter 30 min,,, så får se om den igen hehehe... Runt 03 gick vi in i sängen.... Fredrik kunde inte somna, och jag frös.. Han gick upp igen och jag gjorde vad jag kunde för att försöka somna om illa kvickt.... Gick sådär.... Kl 7 hörde jag hur Fredrik gick loss i garderoben med att klä sig,,, For upp snabbt som en höna skiter.." Vi har försovit oss"   Gatt dammet.. Halsa kaffe, på med lasorna, och tacka gudarna för smink... 
Slög en smoothie som bestod av mango, färsk ananas , banan, hallon, vatten , flädersaft ( light) , apelsin, lite minikeso, chiafrön och linfrö ... Superb är förnamnet
 Minusgrader och halka ute...som såklart innebär man måste köra lugnt.. 

Dock var det en olycka i glumslöv,, från Hbg till Rydebäck låg vi bakom bärgaren ...  Bästa platsen ever... Han plöjde vägen,, vi haka på... Hehehe... Han tuta och hade sig och jag j såg att det jobbet hade passat mig galant... Tänk att få tuta och svära åt bilar att de ska flytta sig omedelbart, säkert vifta med nävarna oxå.... Lyckans ost vid köbildning... När jag är passagerare vid köer el långsamgående trafik, så bekommer det inte mig ett dugg.... Men är jag förare,,, ja då jävlar i havet svär jag... Den mest vana är Lurre ,,, han har fått höra ett och annat.... Idag var jag passagerare tack å lov.... Fredrik hade fått tvätta min mun med såpa hela eftermiddagen om jag kört..... 

Väl hemma i eftermiddags däcka mannen på soffan typ omgående ( med min fulla förståelse ) Jag pyssla lite med tvätt och dyl och bestämde mig för att dra till Ikea och väla  ... Bättre att komma hemifrån och på andra tankar, än att sitta och mala och låta hjärnspökena ta vid... 
Gick och checka efter nya fönsterlampor ,, hitta någon,,,köpte inga dock.... Gick och inredde inne i hjärnan om hur sovrummet kan se ut med tavlor, ramar på väggen,,,och blommor och annat gojs på hyllplanen,,, Hitta en ny matta till soffan häruppe....till ett bra pris med... Men hade inte kortet med mig så kunde inte handla den... Men kommer göra inom kort ❤️

I morgon kl 11 ska jag spå mig ..... Förhoppningsvis få veta lite mer,...ska bli sååååå spännande...


Och sen på kvällen bär de av till Viktväktarna i Klippan... Mindre spännande men ett uppvaknande 

Blev rester till middag från igår... Lax med wokade grönsaker... Satt som en smäck.... 
Hade dock önskat lite tarmrensning tills i morgonkväll.... Gratis bantning hehehehe... Kanske gynnar mig nån veckoavgift iaf ... Inget ont mot något gott,,,,heter de inte så? 😀



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar