måndag 14 juli 2014

Strandmassage

Idag blev det massage på stranden... Tillslut hitta dom /hon oss. När man inte ska ha, kommer dom ungefär var 5e minut.. Idag hade jag bestämt jag skulle ta en... Vänta, vänta & vänta.. Men säg den som inte väntat på något gott... Eller vad fasen de heter... Hon kom tillslut iaf hehe..
Ville unna mig en helkroppsmassage, men pengen räckte bara till en halvkropp. Rygg, mage, armar, händer, huvud, axlar, nacke... För 10€. Fantastiskt! Kommer lätt ta en till... Hoppas jag ;) 

1 kommentar:

  1. Syster yster <3<3<3
    Såå himla kul att läsa om era härliga dagar i Spanien. Jag visste inte att du var så här aktiv med bloggen igen, skitkul ju. Känns nästan som man är med dig när du skriver. Kanske bara för jag vill, eller för att jag var med förra året =)
    Saknar dig!!!
    Men nu trummar dagarna på och snart är du hemma igen..... Inte så kul för Er kanske men jag som aldrig är egoist blev det precis nu ;-)
    Kram kram och fortsätt blogga... Hur kul läsning som helst <3

    SvaraRadera