tisdag 22 juli 2014

Sista kvällen, sista dagen...

Jahapp... Då har 3v sprungit iväg... I morgon hämtar vi Sanna & My vid 10 vid flyget.. Tillbaka till huset och visa runt... Sen är planen att köra vid 13, senast 14.. Nu börjar de gå upp för mig, att jag kommer köra jättemycket.... Magen vänder sig ut & in, jag blir illamående... Får tvångstankar.... Paniken kommer krypandes.... Bläää. Kan man inte bara blunda & vara hemma??

Har slappat vid poolen hela dagen.. Med avbrott för att släppa in Kevin och en elektriker... Sket i att smörja in mig idag med solskyddsfaktor... Tänkte steka baconet ordentligt!!! 

Fiskarna kom hem strax efter lunch.. 1 fisk hade dom fått... En makrill.. Som dom gav till en katt....

Har packat hela kvällen... Och varit iväg och ätit, handlat vin & öl på consum.. Rätt coolt ändå... Vin på Consum...

Nu slappar jag på altanen... Med mental förberedelse... Med en stoooooooor kopp kaffe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar