fredag 11 juli 2014

Poolhäng & slapp...

Idag blev det inte många knop gjorda.. Precis som om det blir de dom andra dagarna... Eeeh, noooo... "semestertider"
Jag glassa nere vid poolen, mest hela dagen, med Mona, som man inte hör.. Hon gör inget väsen av sig, ligger i stolen, från lunch till kväll..
Lucas kom och bada med mig en gång iaf.. Idag stod han mer på händerna i vattnet, än var ovanför med huvudet.. Blir väl så när man får snurr på de hela.. 

Annars har jag läst färdigt min bok, Hinsehäxan. 4e boken nu på mindre än 2v.. Rekord för min del... Har aldrig läst så mycket, någongång....  Men skönt är det.. Ove har lätt varit bäst... Sen såld, sen om han som spår en, mediumet.. Nu vill jag läsa något tantporraktigt ... Hinsehäxan var sådär.. Halvseg. Men jag älskar sanna berättelser.. 

Nu, ikväll, har vi gått igenom garderoben för kommande besök på måndag... Så här finns allt.. Har ju "lovat"  Al inklusive.. Och detta bör kunna uppfylla alla krav hehehe... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar