fredag 18 juli 2014

Mardrömmar & uppe innan tuppen..

I morse, eller inatt, 04:30, vakna jag av att någon "picka" mig på armen.. Läääänge... Fick känslan av att de var Boris som väckte mig, att vi försovit oss till deras hemresa... Jag var inne i en rolig dröm, ville absolut inte vakna! När jag såg/förstod de var Lucas blev jag helt irriterad.. : vaaaaad eeeeee det?? - Jag har haft mardrömmar och kan inte somna om....
Jag bara morra tillbaka :Gå in och lägg dig igen..! ! 
-jag kan inte, jag är rädd....
Gååååå, jag ska upp om 2h!!
-ok om jag tar lite vatten iaf?
Jaaa.....
Seeeen, efter ungefär 10 sek, hitta samvetet sin plats....
Givetvis hämta jag Lurre och la honom i min säng, i tryggt förvar.. Vad e det med mig?? Varför så elak?? (host host, pms)  Själv gick jag ner och la mig på soffan.. As usualy... Och halvslumrade.. Hade satt kl på 06:45, men vaknade av Boris (borde alla gjort, han var ändå på 3e våningen hehehe) redan 06:30. Med andra ord, uppe långt innan tuppen.. Satte på en kanna kaffe, låg och drog mig en stund innan jag masa mig upp... 
Har nu lämnat vipparna på flygplatsen.. Dessa dagar har verkligen sprungit iväg... Kommer bli lite tomt.. Men, vi åker hem om 5 dagar.. Om 1v, vaknar jag i min egen säng... Saknar faktiskt den..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar