onsdag 9 juli 2014

Marknad

Idag drog jag, Lurre & Mona till marknaden i La Mata (nej, jag körde inte... Vägrar! Micke lämna & hämta)

Hitta inget speciellt som var "waaaah måste haaa"  Att ha med Lucas, är en pärs... Mycket folk, rädd han ska komma bort, de är varmt och svettig, mycket pust stånk & stön.. Tills han får handla någon fotbillströja.. Och skäla glad blev han, när vi hittade Torres nr 9,i Spanien ...och ännu lyckligare blev han, när även jag tog ett hastigt beslut, om att jag också ville ha en... De komiska i detta är, att Lucas tog strl 14... Jag fixa strl 16! Woohoo.. Kommer hem.. Hahaha, jag döööör.. Min tröja är strl 16, men shortsen strl 10!! Hahaha, satt som åtsmetat korvskinn på låren... Blev helt plötsligt cykelbrallor modell Fit slim...  Lucas har dock fått rätt storlek... Tack & lov.. Men han vägrar byta haha..
Annars fyndade jag en väska.. Av en fsg på marken.. För 10 €, och då ingick hela 45 års garanti.. Woow liksom! Inte alls blåst i huet.. Nä, typisk turistjävel hehehe..
Lurreman fick även en Barca tröja i svart och sina efterlängtade munkar (alltid på marknad, ett måste) 
Trotts lite gnäll, blev det ändå en hyfsad dag i värmen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar