fredag 18 juli 2014

En halvtrist dag...

Idag har inte solen alls varit framme mycket... Mest moln på himlen... Såååå tråkigt.... Har legat och slappat vid poolen...lyssnat på musik...slumrat till
... Men ändå inte "solat"  Ingen gassande sol har stekt kasslern idag... Var i och bada 1 ggn, för Lucas skull...
Nä, idag är de en uttråkningsdag.... Även nedräkningen för hemresan har startats.. 4 dagar kvar nu, 5 om man räknar avresedagen.. I morgon ska jag klippa mig, samt göra slingor.. Då försvinner halva dagen, eller iaf 1/4 ... Sen ska det hinnas med att shoppa lite till.. Lite vin, öl, mm.. Michael går runt och är super stressad, jag är raka motsatsen.. De som inte hinns idag, får vi ta en annan dag helt enkelt...
Fick även besked hemifrån, att roboten till poolen är sönder.. Jävla röv....(ja de är en sån dag idag...) och firman ska skicka den på lagning,,,, som dom enbart gör på torsdagar... Vi kommer hem torsdag /fredag nästa vecka... Så den kan med andra ord inte skickas förrän torsdagen därpå.... Moget... Kvittot då? Var i helvete är det då?? Såklart måste man ha det... Frågan är bara var "vi"  har lagt det......?.....
Nä, denna dagen kunde jag likväl varit utan... Tråkigt väder... Boken suger... Musiken i mobilen kan jag snart utantill... Flugorna är ättriga... Jag småäter hela tiden...pms delux.. Näää, låt de bli kväll /natt, så jag kan vakna upp som en mer positiv person... Detta håller inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar