tisdag 1 juli 2014

På väg..

Vid12 lämnade vi Häljarp.  Kom med 14:15 båten till Puttgarden..
Tog lite kvällsmat vid 19:30 strax efter Kassel, på B K.  Satt som en smäck.
Nu har vi "bara 202 mil kvar... Inte mycket trafik heller, skönt.
Själv ska jag sätta mig bakom ratten om drygt 2h... Kallar migsjälv" avlösaren ".. Jag gillar inte att köra bil utomlands... Är absolut ingen bra bilförare... Men bättre jag kör 2h än att stå stilla... Sen sussar jag hela natten och tar över ratten igen i morgon bitti..
Lurre har suttit fram hela Tyskland. Han ville se" coola bilar " Men tji fick han.. Såg 2 Porschar... Han var ute efter Lamborghini..." för sådana kan man inte se i Skåne "...
Själv har jag vilat, lyssnat på murre, och sett en film, Bridget Jones Dagbok 2. Världsklass! Bara älskar henne... I morgon fm blir det en annan klassiker, Coyote Ugly..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar