måndag 7 juli 2014

Kroppsspråk funkar!

Fått nya "homies" idag... 3 st grabbar..  Pavlos, Ivaan och hmmm, har redan glömt... Men skitsamma, dom var /är hur coola som helst!
Jag fick låna deras "kick",  stort! De visa mig konster, trix mm.. Vi förstår absolut inte varandra, men pratar kroppsspråk. Hur coolt är inte det..
De visa även sköna "dance moves", lite break dance mm.. Stod på huvudet osv.. Crazy kids ;)  De gillar att bli fotade & filmade..
Grabbarna bor hos sin mormor.. (vår granne)  Jag förstår inte vad dom menar om vart deras mamma är.... Men hon är inte här...
En av killarna, Ivaan, tyckte mina tänder var fula, hahahaha... Jag dööör... Smutsiga ;) 
Nu, ikväll, kalla minstingen på mig, när han skulle sova.. Han ville ha kram & puss.. Så himla gulligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar