söndag 27 juli 2014

Förfest & utgång

Igår hade jag lite förfest här hemma. 2 kollegor kom hit, Cecilia & Ingrid, samt en kompis härifrån byn, Paulina..
Käka lite, drack lite (mycket)  och hade en urkul kväll.. Tårarna flöda av allt skratt.. Man tror man känner folk... Vi kom in på diskussion, om att man är 2 olika personer... En på jobbet, en utanför jobbet.. Håller dock inte riktigt med där.. Tycker nog jag är densamma... Men inte i deras ögon.. Fick dock massa positiv kritik iaf hehehe..
När vi druckit helt förmycket av de goda, begav vi oss in till Landskrona. Landskronakalaset var i full gång.. Hamnade på torget, fick bord direkt. Skön musik spelades, sista timmen många gamla godingar. De spritter i hela kroppen.. Festprissen tittar fram.. Vi dansade på borden och hade 14:is fasoner i kroppen.. Hur kul som helst. Såklart kom vakter och sa till oss.. Vi bara skratta.. Även Anela slöt upp en liten stund. Superkul! Festen slutade 01. Vi var på topphumör och ville inte hem. Antingen var de Tages el Olery's som gällde. Vi tog de sistnämnda.. Vi fick bannemig köa in.. Galet mycket folk.. Måååånga "unga"  som var ute, eller är säkert ute var helg... Helt plötsligt kände mig sig lite gammal... Hahaha.. Tantvarning på stan typ... Väl inne fick vi återigen bord omgående.. Cecilia bjussa på Hotshots... Omg, inte igår man drack det...
När stället stängde 02:30 kurra de i min mage, och vi stegade mot Olivers som förritiden för en burgare.. "Förr i tiden " ja, hör själv, man är lastgammal! Hehehehe... 
Paulinas man kom och hämtade oss när vi var mätta & belåtna.. Var hemma strax efter 03:30..när hände de sist? 1800 frös ihjäl el något... Cilla knoppar över här.. Sover fortfarande.. Dagens ungdom Hahaha..
Jag förbereder mig för kalas hos mamma i em... Känner mig definitivt inte körbar idag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar