tisdag 8 juli 2014

Minigolf

Ikväll, innan kvällsmaten, drog vi in till Torre och spela en runda minigolf.. Lucas var 100 på han skulle vinna.. Iaf över mig.. Jag var såklart lika kaxig tillbaka (jag är ALLTID sämst på all sport som existerar,)  och sa jag skulle få 18 poäng! Lätt!! Vi slog vad,, fick jag 18 poäng, fick jag 100 kr av honom, fick jag mer, fick han 100 kr.. Yeeah, ride oooon! Såklart fick jag mer än 18 poäng... Fick 48 poäng.. Lucas fick 69!  Ha, in your face litle man! (vann gjorde såklart Micke)
Gjorde faktiskt en/ett "spik" eller vad fasen de nu heter.. På Q K banan, hahahaha!! Blev ganska förvånad själv... Hjula av lycka inombords minst 10 ggr... Ledde tom en stund .. Tror jag.. Tills jag fick krupp på näst sista hålet.. Jävla banor... Heeelt oraka... Kände mig som ett barn just då,,, svinga /veva med klubban, sikta inte alls, slog för kung & fosterland 1cm från hålet... Moget som fan! Men ibland kan denna 38 åring också bli trotsig, hehehe.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar