söndag 13 juli 2014

Lördagsfrossa, handling & kortspel

Igår var de lördag... "Lindas ätardag" hehehe...
Började med pannkakor till frukost, med både banan & Nutella på.. Mumms... 
På em, efter en shoppingrunda på stress varuhuset Carefour (1000 ggr värre än ullared) för inköp av nya solstolar & lingonmm  (den affären har allt, från typ alla länder) blev en vända till Mc Donalds för en "Frappe". Älskar caramelfrappen.. Säkerligen 17000 points i den, men, hey, i dont care... Har det relativt lyxigt här, med donken, bakom husknuten, typ.. Tar ca 5 min att promenera dit... Lurre hade oockså beställt en.. Han kommer förhoppningsvis bli som sin mamma, löve Coffee! ;) 

På kvällen lirade vi lite kort.. Uno & skitgubbe... Glömde helt att ta med hemifrån, men säg vad som inte finns att få tag på utomlands... Kom 2a på Uno, körde bara till 200p då de stundande bronsmatch på tv.. Jag förlorade dock i skitgubbe mot Lucas... Asså skitgubbe, finns nog miljarder olika regler för det... Men jag kör mina egna, som man hade i lågstadiet, hehehe... Våga vägra prova nytt ;) 

Till fotbollen muggades det choklad på längden och tvären... Och lite kolor.. Svullen som en ost, somnade jag tillslut, mätt & belåten... Idag söndag, blir det klar buljong hela dagen.... Är trots allt "bikini säsong"  (haha, noooot)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar