tisdag 29 juli 2014

Att välja....

Hmmm... Varför ska de vara så svårt att bestämma sig?? Fast egentligen har jag gjort det, innerst inne..  men ändå säger mig något att jag ska välja... Varför? Känns som en pengafråga helt enkelt...eller....??  Ah, hur svårt ska de vara...egentligen?

Ska man "våga kliva utanför boxen" och prova något nytt..... eller ska man vara kvar i det gamla.... som man vet fungerar...


Vill ju ha denna..... Har sett/känner vissa som har den, och den är bra, en kul telefon, känns som den passar mig... En Linda mobil helt enkelt.... Alla är verkligen supernöjda med den... men sen är det lite hur täckningen är här.. Bor ju i ett bunkerhus...Meeeen mycket har förändrats på 3 år i utbyggnader...
Liten fin nätt.....som jag vill ha..





Sen finns ju denna också som alternativ.... Som jag vet funkar......

Något större(tyvärr) men bättre kamera..bättre tal tid...bättre stand-by...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar