tisdag 8 juli 2014

Halvtaskig väder..

Stora gråa moln sväva över himlen i fm.. Crap! Nåväl, vad e en bal på slottet... Ibland blir de så bara..
Vi boka in en handledag.. Och jag tyckte även ett köpcentrum kom till pass... Tyckte resten av familjen också.. Vi åkte till La Zenia.. Och mitt ääääälskade Primark!! Tänkte jag kunde "reka" lite, innan en dag på tu man hand.. Det går inte ar gå allihopa där inne... Jag vill inte höra suck & pust, om jag nu vill prova 20 olika plagg..! 
Lurre fick lite nya tröjor idag, och nya badshorts.. Själv högg jag in på lite underkläder... Bra bh:ar, dock var trasorna helt försmå.. Har antagligen fått en fete röv helt enkelt! Eller inte "antagligen"  jag HAR fått en...  Skitsamma! Jag är iallafall nöjd med de lilla jag fick tag på idag :) 
I morgon blir det marknad, i La Mata!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar