söndag 18 mars 2012

Värsta natten ever...

Fy fan vilken natt... Var praktiskt taget vaken till 05:30. Då tog jag nya piller. Denna gång, 1citodon & 1 panodil tillsammans... Fick verkligen ingen ro alls inatt... Kunde inte sitta, halvligga, ligga, stå eller gå utan det gjorde fantastiskt ont... Tv har stått på hela natten för jag skulle kunna koncentrera mig på annat... Ett tag kände jag bara för att ringa hem michael och dra ner till lund... Men vad skulle dom kunnat göra?? Inte något...tror jag iaf.... Ville bara ha lite morfin, sömnmedel, bedövningsmedel eller ngt.... Blir det samma inatt , vet jag inte vart jag tar vägen eller gör...
Mellan 13&16 i morgon ringer nevrokirurgen... Jag kommer kräva operation. Aldrig mer sådanhär smärta... Detta är 10 ggr värre än att föda barn..... Nu har jag även fått ont i bröstkorgen/bröstet... Jag är värsta hypokondikern med.... Men jag är livrädd, rädd för att dö, ingen smärtgräns/tröskel & mega panik vid smärta, klarar inte av att hantera den.....

1 kommentar:

  1. awe vilken fin kommentarAtt jag ska bli din inspiration. Du, fattar du hur många ggr du har varit min inspiration <3 Japp, jag jag ska ta det på fullaste allvar, försöka förmedla inspiration. kan man ens säga så? haha... Hoppas nu verkligen du blir bättre någongång :/ aknske lika bra & verkligen ta tag i det nu. Våga övervinna rädslan, och faktiskt gå med på en operation . jag hejar på dig <3 Kram

    SvaraRadera