onsdag 7 mars 2012

Här ska drickas kaffe

Fick min avi igår från Tassimo... Idag kunde jag hämta ut vårt efterlängtade paket.. Man fick 200 kr att handla för när man registrerade sig på deras hemsida.. Så lika bra tt utnyttja det... dumt annars.. och beställde man för ytterligare 200 bjussa dom på frakten... Vi kommer inte att beställa från nätet igen... RÄTT så dyrt..!!!  Faktiskt hittat billigare pris på Willys... So Willy´s it is sen...

Här var det kaffe.....

Mmm lätt en favorit!!! Chai Latte.....

5 lådor kaffe till mig, & 3 låder choklad till mina pågar...

vardagslyx... jag njuuuter

Torres flytta in i en 1 rummare....

Och såklart blev det ett "hus" till Torres av kartonen.... Varför gå och köpa dyra kattpedistaler när man har roligare med en kartong? Han älskar sin nya lya... Får se hur länge jag älskar den.....
Videon jag filma med honom kunde inte laddas upp nu... Nytt försök får prövas en annad dag.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar