torsdag 1 mars 2012

En strålande start på dagen

Åååh... Blev helt lyrisk imorse...... Sitter på jobb... Ringer upp budgivare.. Går igenom listan på gårdagens auktion.. Ett känt namn dyker upp på listan... "Suzanne Sjögren Jensen" , från Segeltorp.. Född XXXX.. Hmmmm... Kan det vara hon??? Hon på tv4:a sporten.... ???? Äh, finns ju 1000 tals som heter så....

Jag ville så gärna att det skulle vara hon... Slog numret, blundade & hoppades... Sen svarade hon... och JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, det var hon!!!!


Jag vet jag är glöttig/fjantig.. men juag tycker det är så cooooolt med kändisar. Jag blir helt lyrisk.. Min dag är räddad.... Bilen hämtas i morgon, av hennes sambo..När jag satt och pratade med henne, satt hon och budade på ännu en bil från Kvarndammen Hon gilla konceptet och hoppasdes hon fick även bil nr 2.
När vi lagt på var jag helt uppspidad.. Mina kolegor trodde nog inte jag var riktigt klok...  Sen gjorde jag kanske något pinsamt.. men jag tyckte ändå det var helt okej.. Jag maila henne och bad om en autograf tills i morgon Hahahahahahaha... Och såhär svarade hon :) :


*stort, stort leende*



Hej igen Linda.

Jodå, det är jag från TV4 Sporten. Jag jobbar faktiskt nu på morgonen så jag springer och budar mellan sändningarna. Tack för fina ord, det värmde verkligen.

SJÄLVKLART skickar jag med en autograf med Pontus, jag hade tänkt att följa med ner men fick inte ledigt från sporten så jag får snällt stanna hemma.



Pontus ringer nog er idag för att prata finansiering, jag vet att han gärna vill nappa på era finansieringsförslag med 20% kontantinsats (som han betalar på plats) och sen den fördelaktiga räntan.



Med vänlig hälsning;  Suz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar