fredag 9 mars 2012

Nytt favvo te & svajjig träning...

Ett gott & nyttigt rött te som är min nya favvo.. Jammi jammi


Te är ju nyttigare än kaffe... Iaf rött , grönt & vitt te...... Bör  dricka mer te än vad jag gör....

Kika på min träningsanalys på Funbeat.. ojoj, så svajjig den är bland alla staplar... Jag önskar så ju att jag kommer i samma fas nu i Mars som förra året i Mars.. Då mådde jag kanon.....( iof har mars nästan precis börjat)  Jaja, jag har ju haft diskbrock sen maj månad 2011.. Nu känner jag faktiskt sällan av det ( peppar peppar ta i trä!!!!! ) så det finns ju inget som hindrar mig mer... Denna vecka har jag vatt på 3 olika pass om kvällarna.., spinning, core & cirkelträning . Lövligt! Känns i kroppen.. Nästa vecka blir det bara hemma träning kvällstid, så får det bli styrka på luncherna.. Rensa ju klädkammaren & lite kläder förra helgen, och jag kasta 2 säckar med gamla kläder & sånt som blitt förlitet av en konstig anledning... 3 par brallor sparde jag.. De ska komma på igen till sommaren, det är målet... för de kom banne mig inte upp om röven i söndags... Då blir man rätt knäckt...... Hmmm kanske borde köpa nya träningskläder... då blir det kanske "ännu" roligare att träna... Iaf att komma igång med joggningen igen..... den lusten har jag helt tappat...... Men hoppas att den kommer tillbaka snart.. Jag längtar iaf tills jag får tillbaks känslan...

Mars 2011 till vänster, mars 2012 till höger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar