tisdag 27 mars 2012

Fryst träningskort

Satt idag och läste igenom papperna  ( igen.... ) från Lund om operationen, och om rehabiliteringen... Jag visste jag kunde träffa en sjukgymnast typ 8 v efter operationen. Men när jag kom till styrketäning/pass/annat påfrestande för nacken osv... så fick man börja med det efter 3-4 månader.... Aaaaaaah... Say what.... Jag har hela tiden trott på 8 v på allting... Snacka om att jag läst varannan rad....
Då vågar jag bannemaj inte jogga heller... Min operation var den 22 mars.... och fyra månader på det blir.... ja , men jo... 22 juli...!!! Hello - big mama is back in town........
Men naj naj naj, jag ska inte börja tidigare än jag får, sjukgymnasten får vara chefen helt enkelt... Detta ska verkligen få läka i sin tid... Vill aldrig göra om det igen, punkt och slut

Ringde till gymet, och fråga om man kunde " frysa sitt kort" under tiden ... Jodå, det gick fina fisken. Skönt... För det är verkligen inte på alla träningsställe som det går på... Vi börja med 8 v, sen skulle jag  höra av mig igen... Så typiskt att de ska börja med någon kul utomhusträning nu..... springa i trappor nere vid stationen i Häljarp, göra armhävningar, sit-ups och massa annat kul, allt i grupp..... Så trist man inte kan vara med... Förhoppningsvis har dom det kvar efter sommaren med... Så får jag se om jag vågar vara med då  Hehehehehe... Får väll bege mig ner en kväll och peppa Jocke lite istället :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar