måndag 19 mars 2012

Ibland händer det.......

Min läkare ringde idag.... Jag tala om mina besvär, hur jag mådde osv... och vipps, inom loppet av 10 min, hade han fixat en operationstid till mig på torsdag.... denna vecka... jag läggs alltså in i övermorgon.. What.....?? Fick tid på magnetröntgen kl 08:30 i morgon bitti inne i Landskrona, bara för att se så de sitter på samma ställe som sist..

ooooj. Det blev till att tänka om helt.. Min  syster fick ju vänta superlänge ( tyckte vi iaf... ) sen fick jag det på 2 dagar.. Jag är livrädd... det är väl det ända kruxet. riktigt rädd.... Tänk om det inte blir bra, tänk om op går snett,m elle rom jag vaknar under narkosen.. Ja tankarna är många.. men man får väl trösta sig med att man är på ett av Sveriges bästa sjukhus,,,, om nu något skulle hända....

Waranen var jag tvungen att avbryta idag. Istället ska jag börja ta några sprutor i morgon... Tror Michael får sätta dom i mig... jag fixar inte det.... Fick även nya starkare tabletter idag... Ketugan heter dom, med morfin i... Tog en 18:30 och redan nu efter 1h känns det bättre... Känner mig yr,,, svagt berusad faktiskt....

Jag är iaf stolt jag våga fatta ett beslut om operation. Nu kan det ju bara bli bättre..... Eller.....??

I morgon ska kordinatorn ringa mig och berätta hur det hela ska gå till........

2 kommentarer:

  1. Åh vad skönt för dig <3
    Ja klart. nu komer det bara bli bättre-Var inte rädd. tänk framåt.
    NO PAIN :)

    SvaraRadera
  2. KOmmer att bli hur bra som helst. Oroa dig inte för narkosen och hur det skall bli efteråt; svenska läkare är värdsklass.
    Skönt förresten att det gick så snabbt- så slipper du gå och vänta och fundera :)
    Stor lycka till kram!

    SvaraRadera