fredag 2 mars 2012

Fixa eget cirkelpass

Igår svek min träningskompis mig.... %¤#&%/%¤# skit! (Har INGEN karaktär att träna själv på gymmet om kvällarna.. och där jobbar man ju alltid 2 & 2... .....) Så jag strök mig också själv på cirkelpasset nere på gymmet....
Fick rejält kasst samvete... Bra början på min utmaning med Olga??? Naj naj naj naj.... Sagt & gjort.. For iväg till Ö&B på lunchen, då jag hade förhört mig om " billiga hantlar" där... och jaaa, verkligen billigt... 50 kr för 2st 2kg hantlar.... Hello.... come to mama..

Inne på Iforms hemsida hittar man det mesta.. Jag hittade ett tränings cirkelpass faktiskt :) Så medans sonen och mannen var på innebandy träning, tutta jag eld i kaminen, för att få de riktigt svettigt under passet.... Det ångrade jag sen. Fy för vad varmt det blev... Ojojoj.... Och vilket pass... Shitmajgadd!!!!! Ska *försöka* göra det passet 3 gr i veckan.... .Lite klurigt bara att komma in i övningarna..Men det kommer väl efterhand.
Så med dom hemma övningarna, ett spinnpass & cirkelträningspass på gymmet + lite styrketräning när det hinns med... Så känner jag att jag kommer må bra igen..... Tror att det är solen som gör att jag har energi!! Välkommen våren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar