onsdag 21 mars 2012

Mys i Regions Skånes kläder..

Har precis tagit dusch 1 av 3. Ska ta en till innan jag somnar ikväll, och den sista i morgon bitti. Efter denna renliga dusch, med special tvål & schampo, fick jag inte längre ha mina egna kläder.... Nopp, nu är det dax för myskläderna från sjukan. Stor tröja, stora sköna brallor, och mega jätte trosor.... :) Så helt plötsligt blev det lite possitivt.

Har gått igenom allt idag och i morgon kl 8 är det dax..... Blir väckt kl 6 för duschen, samt lugnande innan det är dax för narkosen......


2 kommentarer:

  1. Haha, sexigt med MAXI trosor ;)
    Men skönt, ha nu en god natts sömn & så kommer det gå galant imorgon!
    Jag lovar jag ska be för dig ikväll till gud som jag sa :P
    Stor kram <3

    SvaraRadera
  2. Lycka till i dag, Det kommer gå jättebra! Stor kram

    SvaraRadera