onsdag 7 mars 2012

Core pass

Igår provade jag ett core pass på gymmet.. OMG! Jag hade hört det var jobbigt men en " skön träning", det var en jobbig träning med i n t e en skön en. Spänna magen hela tiden, rak i ryggen, spänn bäckenbotten, alltihopa samtidigt. Sen jobba man lite med " ett kvast skaft", lite på matta med en tyngd, och många många magövningar... Det känns idag...... Men inte som jag trodde... trodde jag skulle vara halvdöd... Tja, jag är väl " vältränad" eller ngt hahahahaha



I kväll vilar vi...  ( eller veckohandlar på Willys ) I morgon är det dax för ett beprövat cirkelpass..... Nästa vecka blir det endast tryrketräning under lunchen, inga kvällspass, då jag är själv med Lurrefisen... mannen drar iväg på kurs...... en heeeeeel vecka ...... woine woine.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar