fredag 23 mars 2012

Dagen efter...


Smärtan i vä sida är borta vad jag känner nu.. Nu har jag förbannat ont i halsen bara...på insidan, där alla slangar suttit... Känns som typ halsfluss x 100, Och det stramar på utsidan med såklart.. Idag har jag gått en runda. Det var skönt för ryggen...
Ev fick jag åka hem ikväll, annars kommer jag hem i morgon.
Pratade med min läkare som op mig. Han har tagit bort en disk mellan 6-7 och ersatt den med en "bur" som det hette. Allt hade gått jättebra, skönt.
Ska träffa en sjukgymnast under dagen, för att få reda på lite rehablitering..


2 kommentarer:

  1. Men vad har de gjort i halsen på dig? Du måste ge en detaljerad förklaring av vad de har hittat på med dig när du orkar skriva mera...

    SvaraRadera
  2. Snart tillbaka Linda! Styrkekramar snart e det helt borta all smärta bara försvinner ;-) L

    SvaraRadera