torsdag 7 juli 2011

Sol & bad

Igår tillät vädret lite sol och bad nästan hela dagen. Rätt kallt i vattnet kan jag erkänna.. Men det är ngt speciellt med att bada i en sjö, så givetvis badade jag... Mannen gnäller lite på mig, att jag kan bada här, men inte hemma i poolen där vi har haft en temp på 28 g, medans här är det nog inte mer än 18-19 g... Dock var det bara jag & Lucas som badade, mannen vägrar bada i Sverige, han badar endast utomlands :))
 Men som sagt, det är en speciell känsla och jag har lovat att bada i poolen när vi kommit hem.. Med andra ord så var det premiärdopp för mig, i år, här på campingen :))

Brrrr, kallt som satan.....

wiiihooo, nu badar vi....

Här är supermysigt, och finns riktigt fina hus....

Sedär, det kom en flytande brygga med.. Coooolt

Lilla coolingen...
Lekplatsen :))
Mysigt eller?




Självklart lite "mackkastning" med


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar