torsdag 7 juli 2011

Fiske på schemat

Idag när vi vaknade var inte vädret det bästa... Vi kom på att vi skulle fiska.. In till Borås, på ÖB och shoppa lite vad som behövdes för en dag vid sjön, hem igen på campingen och löste fiskekort.
Vi höll på hela dagen. Men ingen fiskelycka här inte. Det försvann med ca 7 drag, jag lyckades med 2 st, Michael 1 och Lucas resten... Jag trodde med att jag var lite bättre på att fiska än vad jag var... Jag var riktigt usel, ingen kontroll alls på spöet... Michael var lite rädd imellanåt...  Men jajajajaja.....Det har varit en härlig dag och vi kommer nog att fortsätta även i morron. Men jag är helt säker på att sjön är tömd på fiskar.... De bara ljuger i receptionen,,,, precis som här finns öring ( eller vad det nu hette....) , abborre osv.... varför får vi då ingen fisk??? På lördag har jag bokat stranden igen, för ännu mer sol och bad. Läste det skulle vara fint väder då med. Då tar jag med Lucas håv, och fångar småfiskar istället :))

Väldigt koncentrerad herre...


Assistans, då det är bottenapp..

Allt som behövs för en lyckad em.....

Det fanns fler drag innan.. Nu finns det ännu mindre... ;)

Mästerfiskaren.... NOT Hahahahaha




Kolla mamma, vad jag fiska upp......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar