måndag 11 juli 2011

Dax att ta tag i sitt liv igen...

Under min semestervecka i Hindås, rörde jag mig inte speciellt mycket och åt & drack helt förmycket av det goda. Men jag hade tillåtit mig detta, så det var med i beräkningen :))
 Jag tycker det är helt okej att tänja på gränserna, sålänge man är medveten om det/tillåter sig att göra det. Bara man ser till att ta tag i det sen igen!! Men samtidigt bara för det är semester behöver man inte frossa ihjäl sig under dessa 4 v

Så idag börja morgonen med att ta fram måttbandet... ( huvaligen.... ) för någon våg ställer jag mig verkligen inte på ännu... nä nä, DÅ går jag verkligen under....... Midjan mätte 84 cm. Då jag inte har något att jämföra med så har ingen aning hur mycket "förmycket" det är.... Men jag har påbörjat min viktminskningsresa igen iaf, och det är ju bra. Får måta mig nu var måndag.
Frukosten idag bestod av en Smoothie och 2 st knäcke. Smoothien gjord av vaniljyoghurt, frysta sommarbär, havrekli och vetekli. Hade slut på linfrön & pumpakärnor, får handla på mig mer sådant sen idag helt enkelt. Joggningen kanske kommer i em, när mannen kommit hem från jobbet. Lucas vill inte vara själv hemma och har ingen lust heller att hänga med på slingan.... hmmm va´konstigt :))
Ska även prova att köra plankan ikväll, min nacke känns myyyycket bättre nu, thank god!!! Har tid hos ostiopaten igen på tors.... åååh, på tors kommer även min kära syster hit, som jag inte träffat på läääänge <3,  på en fika, och hon tar med sig en gammal vän också, Mia, som annars bor i Japan. Ska bli jättemysigt. Och jag ska se om jag hittar ett" lättare" recept på en go fika .))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar