måndag 25 juli 2011

Frukost time..

Börjar alltid dagen med en kopp te :) Vitt eller grönt & sen ett svart. Det är ett måste! Seeen, kan man gå på kaffet.


Dessa är några av mina favoriter
Idag är det mån igen, alltså en " nyttig" frukost stod på schemat. En bulle med linfrö och pumpakärnor i, jammi, det står jag mig på länge. Piffa även till den med sallad och paprika idag för det skulle se godare ut. Vi äter ju trots allt med ögonen  :)


Smarriga morron mackor

Minimannen hade köttebullemacka på sin beställning idag till frukost. När jag stod och tittade på vår frukost sen, så såg faktiskt "min" bulle godare ut än hans macka. Och jag vet han kommer bli hungrigare före mig idag, till lunchen :)

Minimannens frukostmacka
Här sitter han & ser lite cool ut till sommarlovsmorron

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar