tisdag 26 juli 2011

Morgonpromenaderna

Inne på sista sem veckan.. Gaaagh, galet vad de går snabbt... Jag kommer sakna våra gemensamma morgonpromenader.....
Typ var morgon, om inte regnet öser ner, hänger Lurre med på morronrundan med Tajan.. Han cyklar, jag går i raskare takt. En bra start på dagen helt enkelt

Härligt att cykla i skogen
Tajan gör sig aldrig bra på bild...



 En glad cykelkille


Nu har jag kommit till stadiet, att, han kanske t om fixar att cykla med mig på joggingrundan, så nu har jag snart inga undanflykter mera...;)
Men där är en sträcka på stora vägen som jag vet är lite rälig ännu, iaf som "mamma"  som inte riktigt litar på bilisterna.. Så det får helt enkelt vänta, jag latar mig vidare, tills måndag, 1 aug, då drar jag igång igen!

Vi såg även en padda igår som var ute och skutta över vägen, en rätt stor en... ööööhhhrk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar