söndag 19 oktober 2014

Vinst och date med Hulken

Vakna , trött som ett as, trodde/kändes som kl var 7... Småkika försiktigt på mobilen ,,,9:02 WTF!!??!? Gick inte att somna om.. Samling kl 11i häljarp .. 

Gick upp ,satte på kaffe och la mig och mös med lurre en sväng .. Kl 9:40 masa vi oss upp iaf... Frukost bestod av vetebullar med nutella och ett glas oboy . Klassiker på helgen ❤️ snabb dusch på det med en kattatvätt ;) och vi var på plats 10:59 :)

Fy fasiken vad kallt det var... Arktisk kyla som varit bestående hela dagen. Seriöst, jag behöver en ordentlig vinterjacka med inbygda värmeslingor.... 
Tom kaffet blev kallt på 1min hehehe

    Brrrr 

   Uppladdning ... 
    Publiken dagen till ära,hälften iaf ;) 

Eket var vårt motstånd idag. Matchen gick bra, toppen. Vinst med 9-2. Vi på kanten tyckte de var ett jättebra spel , men tydligen hade tränarna en annan syn på det.,. Så olika man kan se på det.. :) De tyckte inte dom spela dåligt men inte så bra som jag tyckte 

    Lurreman ❤️ 


En härlig och varm glädje spred sig i kroppen , när man hör motståndarnas målis vråla till sina lagkompisar efter det sista insläppta målet : - Kom igen grabbar, det gör inget, vi spelar ju för att ha kul ,fortsätt så..... Aaawe , så söt han var...

    Grattis ❤️ 

Efter matchen drog vi till glumslöv på en gofika hos fam Hultberg och chefen. Fullt ös på honom som alltid 😃 Ellen var också hemma , så hon och lurre han även hoppa lite stutsimatta. Missa helt att fota dom,,, katastrof ... Hahaha 
Vi fick med oss hem en tv som Lucas ska ha till sitt x Box.. Vägde bly trots platt tv.. 
 
Från glumslöv ner på c syd för inhandling av bla headset och spel , ringde vi till Sanna "Hulken" talang när vi kom tillbaks till stan igen.. Kände bara att jag Orkade inte bära upp tv:n själv... Såklart kom hon snabbare än blixten själv,,, tog tv:n från bilen , och BAR upp den helt själv... !! Jag fatta inget.. Jag är släkt med världens starkaste kvinna... 


Nu är allt på plats, och han fick spelat lite  samt hänga lite med kusinen och mysa lite innan hon skulle vidare på annat håll ❤️❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar