söndag 5 oktober 2014

Match bak match lite firande & match..

Helgen har verkligen gått i 190 ... Fredagen inleddes med ett besök på Netonnet efter jobbet.. Skulle lämna tillbaka en liten portabel bluetooth spelare,som visade sig enbart funka för samsung... (Såklart när jag just bytt till en äppletelefon .. 😃 ) En säljare sålde in något helt annat till mig för nån hundring till.. Och de blev en något större än en portabel "väskhögtalare"...Men jag kan iaf spela musik 😉 

Blev som en liten "möbel" 

Sen monterade jag ihop en byro ... Tog mig över 2h... Suck, jag är lätt sämst .. 18000 skruvar och beskrivning tjock som en bibel. "Bara" en kvar att få ihop nu... Booooorriiiing .. 


Lördagen startade ju med besök på 
 Plus och minus på en och samma gång

Efter det var det hemmamatch . Lurre och laget mötte Helsingborgs östra . Bra spel och de vann matchen. ❤️ 

Efter matchen hade jag och Lurre bestämt att vi skulle baka kanelbullar 😃 var trots allt kanelbullens dag 
Blev både kanelbullar och vaniljbullar ❤️❤️❤️ vi gillar bägge sorterna.. (Blev snäckor av dom och inte "små" pluttbullar hihihi... En mysig lördag ✌️ 

Idag söndag , var det match igen för dom ... Lucas spelade igen. Vi vann med 4-2, och det spelade fantastisk❤️ och även Lurreman fick göra ett mål minsann 😃 

Efter matchen blev det ett blixten mc Queen besök hos mamma, en snabbis.. Hon var rätt risig idag , ingen koll på dagarna el tider.. De var defentitivt lör enl henne och hon gick fortfarande i pyamas kl 15:00 och trodde det var morgon /fm ... Jag blev skogstokig på henne och stanna därför bara en snabbis,,,

Kl 16 fick jag besök av Cissi, en arbetskollega .. Hon fyllde år och kocka ihop en maträtt åt oss ... Lax med pasta och mycket parmesanost.  Mycket gott. 


Efter en go middag så promenixa vi till IP för att se BoIS - Hammarby ⚽️ 

As kallt när solen gått ner! Saknade långkalsonger haha.. 
När matchen var över tog vi en pw hem för att få upp värmen.. Funka sådär ;) tar tid för denna kropp att tina upp.. 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar