fredag 10 oktober 2014

Borttappat örhänge, skratt, Middag och studiebesök

Houston we have a problem!Tappa mitt örhänge idag på jobbet... Någonstans... Hur är de möjligt?? Suck!! Är de bara jag som lyckas med sånt? Moget :( 

När jag väl jobbat klart idag kom systerdotter Sanna på lite kaffe och "girl talk" Hon är så jäkla rolig och jag skrattar alltid så tårarna flödar när vi umgås.. Hon börja med att klaga på mina nyinköpta bestick från Ikea (och ja, de är verkligen gräsliga , men ack så billiga!😂 ) Hon säger det med en skön ton men rak på sak och ärlig, så man kan inte annat än skratta,,, När hon väl gått igenom alla skåp och vråer och vi skiljdes åt, beslutade vi att göra ett "studiebesök" på hemmakväll ❤️ 

Blev en liten helgpåse 😃 vi vek oss dubbla i affären.. Någon lukta riktigt mycket "kiss" och svett.. Doften försvann liksom inte, den förföljde oss vart vi än gick.. Sanna fråga rakt ut Vem som kissat på golvet!? Jag dog lite hahahaha... När vi väl var klara var vi lite hungriga .. Jag var sugen på falafel och Sanna var på. Styrde bilen mot Top Falafel.. Billigt och bra hehehe , 30kr för en rulle.. Kärlek ❤️ Såklart tog dom inte kort så Sannis fuck bjussa idag, chashlady nr1 . Tack Sanna ,du är bäst!! Satt några riktiga muppar därinne , fick återigen skrattatack ... Kunde inte vara kvar där, tvungna att gå ut och vänta tills rullarna var klara ... Jag skratta så tårarna rann... Sådär så man håller på att kissa på sig... 😃 
Vi undrade så vad Kubba tallrik var.. Men fråga aldrig... Hade inte funkat i det tillståndet 😃

Körde hem henne för att sedan köra hem själv och slappa i soffan.. Rullen hann bli kall,men var såklart god ändå.. Till det blev det ett glas rött och lite bbt maraton 



Nu är det idol på tv. 80 tals tema. Världsklass !! Såklart tillsammans med gotterna 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar