onsdag 15 oktober 2014

Internet

Idag har jag fått internet inkopplat ❤️ äntligen har jag wi-fi ... I fm kom en farbror hit och fixa det. Tog ca 4 min.. Så efter jobbet koppla jag in det och det funka direkt. Jag klappar mig själv på axeln för jag löst det själv 😃 
Fick med hem pappas gamla "probook" igår så jag har något att surfa på. I morgon får jag utforska om den kan kopplas till tv:n eller inte , annars får jag köpa en riktig bärbar eller nått annat.. Men att bara kunna bädda ner sig i soffan och titta på repris av hela Sverige bakar var dagens höjdpunkt 
Såklart är vanliga tv:n på i bakgrunden hehehe ... Tittar i stereo hehe 

Nu är frågan om man kan se Greys på 5an sen... Ikväll får de bli ett besök hos Sanna iaf,såsom förra onsdagen :) hon får stå ut med sin galna moster annars var onsdagskväll ! Moahahaha 
Asså jag kan tom streema filmer .... Lyx! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar