lördag 11 oktober 2014

Match och vinst

Idag var det sista spelet i B serien, bortamatch , i Råå. Sist vi var där vann vi, vilket vi även gjorde idag. 
Härlig sol, vindstilla , kaffe och chokladboll till frukost , jomensåatte , jag klaga inte 😉 

Chokladbollarna var bland de största jag sett... Och endast 5kr... Superpris , me like a lot ❤️ Som vanligt hade jag inga slantar på mig, så blev faktiskt bjuden på en hehehe (själv kallar jag det taktik ) 

Grabbarna spelade fantastisk fotboll idag trots tufft motstånd. Så underbart att titta på. Min trogna supporter Lotta hade med  sig en picknickfika , så vi satt ner i gräset och njöt av våra grabbar, utan arktiska vindar 😃✌️ 



Matchen sluta 4-2 till oss. Vissa kids skulle dubbla och även spela i Dösjebro i em, Lurreman slapp 😃  Nästa helg är det sista matchen i C serien , sen är det uppehåll ända till våren ... Dock ska de såklart spelas lite cuper under höst och vinter. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar