tisdag 4 februari 2014

@work

Nu har arbetsträningen ökat till 5h/dag. Känns faktiskt helt okej. Ska bara vänja mig att komma hemifrån liiiite tidigare och gå upp 10 min tidigare och framförallt, lägga mig mycket tidigare!
Kör hemifrån 07:10, hämta bullar på Lorry's och sen vara på jobbet 07:30. I detta vädret, med is /snö, är det tight med tiden, men de blir bättre till våren.
Just nu, säljs bullen som den är. Jag har åtagit mig att dela, bre & lägga på pålägg. Faktiskt många barn som inte äter frukost hemma. Då känns de bättre att servera något mer ordentligt. Kafeterian kommer även utökas med kexchoklad, snickers & förhoppningsvis frukt.
Till hösten hoppas jag att cafeterian flyttar upp på andra våningen så jag kan utöka sortimentet ännu mer och även få lite sittplatser.. Detta som jag sitter i nu, känns provisoriskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar