fredag 7 februari 2014

Äntligen lite utökning

Då har äntligen kiosken utökats med bredda frallor och pålägg. Även lite la la har anlänt. Skolsystern har granskat näringsvärdet och med andra ord var kexchoklad & snickers ett helt ok choklad att äta om man nu måste.. Har tagit in det även för kidsen inte ska springa till närbutiken och handla bulle m bulle flera ggr om dagen..
Jag anländer till jobbet 07:30 och delar & brer bullar glad i hågen. Gillar verkligen detta skarpt! Detta e liksom "min grej". Faktiskt fler barn än jag trodde som skippar frukosten hemma.. Tragiskt....

Igår öppna jag även upp spel /rastgården, så de kunde spela pingis. Stackarna har inte så mycket annat att göra nu under vintern.. Ut & spela fotboll i detta vädret är inte så lockande precis..  Glada barn iaf, och jag blev relativt poppis igår....  Nu ska jag pussla ihop ett schema för tillträde i spelrummet, samt lite ordningsregler..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar