torsdag 13 februari 2014

B - day för systerdotter

Igår fyllde min fantastiska och snygga systerdotter Emma 27 år!

27 år.... Hallå... Du var nyss 7 typ.. Eller iallafall 20.. Du lär alltid vara 20 i mina ögon. Inte ett år äldre...

Hon bor numera i huvudstaden.. Så träffas inte superofta.. :( meeeen, hon kommer ner till helgen, och hit på söndag, på mitt kalas.. Så då ska vi umgås ett slag iallafall ;)  muuuusigt.
Får ta mig i kragen och åka och hälsa på henne till våren, eller i maj, när de är finare väder, så vi, eller jag iaf, kan strosa runder som värsta turisten. (och spana in kändisar hehehe)

Stort grattis ditt lilla "freak" , löv jo! Hoppas du hade en förträfflig dag igår (ps vem var de fina rosorna ifrån? Någon loverboy?)

1 kommentar:

  1. hahaha, har inte sett detta förrrän nu. Haha jag kommer nog också alltid känna mig som 20 ;) JAAAA längtar till du kommer och hälsar på :P löv jo tooo :)

    SvaraRadera