måndag 10 februari 2014

Sol sol sol, underbara sol

Vilket underbart väder! Halleluja, prisa gud! Att lite sol & blå himmel kan ge en sån energi.. Magiskt.

Letade upp solbrillorna och lekte med tanken att det verkligen var "vår"ute.. Stod i solen och jäste lite i stan i em medans jag vänta på syrran. Vi skulle på Nordea idag och bet in skatteskit för pappas lägenhet.. Jag fattar inte så mycket av det.. Tur mäklaren hjälpt oss. Magkänslan är ändå inte okej.. Känns som vi missat något.. Känns som vi bet in helt förlite.. Så jag känner ett stort behov att besöka skatteverket i morgon, för att checka läget.. Man vill ju inte bli återbetalningsskyldig.

Sen fick jag ett starkt begär av att ta en tur på slingan i underbara vädret.. Men det begäret försvann rätt snabbt när jag kom hem, så det fick bli crossen istället i 20 min. Same same but diffrent ;)

Seeen, har vi även fått mail av bryggaren i Spanien.. Han drar igång om ett par dagar, och vi har gjort första överföringen åt honom... Känns fantastiskt.. Pusslet börjar bli klart. Kommer somna med en skön känsla ikväll.. Äntligen är det igång! Om 2 månader är vi där nere.. I solen, klarblå himmel, värme, sommarkläder, öl, vin, i v å r t hus,  vårt nyrenoverade hus..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar