måndag 10 februari 2014

Första fyllan..

Hmm, hur gammal var man egentligen när man hade sin första fylla?? Satt och pratade med ett gäng 9or idag.. De kom in på fester och ragg och fylla.. Min haka trilla ner till knävecken.. Ifrågasatte hur gammal man är när man går i 9an.. 14, men blir 15 i år.. Wholy cow.. Shizez så unga de är.. Och de är så små.. Givetvis hade inte alla smakat på starka drycker.. Typ 2av 5.. När frågan kom till mig om hur gammal jag var när jag hade min första fylla, tyckte jag det var en helt annan sak hehehehe.. Men jo, när jag väl tänkte efter, kunde jag nog inte dömma dom.. Jag var nog själv i den åldern.. Eller...? Minns faktiskt inte... Men så var det nog.. Häxblandning av pappas sprit. Fy fan.. Hahaha.. Men än en gång.. Näää, inte redan.. dom är så små.. Dom ska inte hålla på med sånt skit! Försökte prata vett och etikett.. Förhoppningsvis gick de in hos en del.. Förhoppningsvis håller de sig till sport och idrott många år till :) 
"Lucas däremot, kommer ha sin första fylla vid 40 års åldern.." Typ.. Jag ska vaka som en "hök mamma" hahaha.. Han är 11 år idag.. Inte en chans i helvetet han dricker om 4 år.. No way hosay.. Han måste bevisa han är 1000 ggr klokare än sina föräldrar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar