måndag 17 februari 2014

B-day

Då är man ännu ett år äldre idag... Enl passet blir jag 38.. Men enl mig själv, så är jag fortfarande 27... Och så kommer det alltid att vara.. Hehehe

Ledig, sportlov, sovmorgon .. En perfekt födelsedag!

Igår hade jag kaffekalas för familjen. Mysigt. Fick superfina presenter! Kärlek till er alla.

Av mannen & sonen fick jag en Sodastreamer, perfekt! Av syrran m familj fick jag en jättefin tavla, receptbok, kakburk med hembakta kakor, mmmmm. Mamma gav mig en scarfs, av svägerskan m familj fick jag välbehövliga hudvårdsprodukter, och av svärmor & hennes syster fick jag pengar.

Jag hade bakat hela lördags em.. Och valet av bakdilemmat blev;Daimcheescake, kärleksmums, silviskaka, chokladbollar. Sen köpte jag singolalla, ballerina och vv kakor samt färsk frukt. Mmmm.

Hade en underbar söndag, som avslutades i soffan, proppmätt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar