onsdag 12 februari 2014

Uppskattning - Me like

 Nu är jag inne på min 4e vecka på jobbet.. Så mycket uppskattning jag fått av kollegor och framförallt min chef, har jag aldrig fått någongång..!!!! Rektorn kallar mig : Stjärnan.. Bara en sån sak..  En magisk känsla delux. Jag blir då himla glad.. Känner mig stark, grym.. Jag "gör verkligen något" som gläder andra.. Jag.... som varit hemma för depression i 1 år... som mått så dåligt på förra jobbet... Jag har rest mig igen... Jag blir stolt över mig själv! Det pirrar i hela kroppen varje dag. Aj löv maj wörk helt enkelt!!!!
( nu vill jag bara ha papper på en anställning med, så inte mitt korthus rasar samman igen. Har en "date" med arbetsförmedlingen om 2 v )
 
 
Idag har jag fixat till ännu mer nere i rastgården. Tyvärr finns där inte tillstymmelse till eluttag därnere, så damsuga är uteslutet.. Jag har sopat och moppat golv för att få det lite frächt. Hämta 3 starka karlar som bar ner ett skåp som jag kan låsa om. Måste låsa in pingisracken och bollarna, annars snor dom dom tyvärr.. Sen möblera jag om lite, satte ner lite gröna växter.. Blev riktigt hemtrevligt hahahahaha
 
Flyttkarlarna . Inte många cm upp till taket....
Tavlor åkte ned längs väggarna pga smal väg.. , men Ahn var snabb och hängde upp dom igen
Fick även en elev att hjälpa mig ner med en bänk som stod i foajén. Så nu kan man även chilla där. Tänkte ta med ett par kortlekar, så ska jag utmana dom i skitgubbe eller stress hahahaha..
 
Tadaaaa
Min tanke är att flytta ner hela kiosken där med, iaf när jag är ensam.. Så slipper jag klona mig. Måste bara ha lite ström/el uttag först, så en kyl kan kopplas in...
 
Shitmajgadd vad det gått bullar denna vecka, och pålägg. .. Pålägget tog slut idag. På mindre än 1 v, har det gått 150 skivor ost, 2 pkt kalkonkött och 1 pkt skinka ( storpack) .. I morse när jag bredde, tog allt slut... Och inte lönt att ta in nu innan sportlovet. Men i morgon kommer det mer fruktsallad iaf. Underbart! Kommer bli glada kids.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar