lördag 1 februari 2014

+ - 0 vecka

Denna vecka stod vikten stilla. Jag hade faktiskt förhoppningar om att det skulle vara lite minus, några hekto iaf. Men, men, ibland blir det såhär bara. Jag är typ nöjd där jag är idag. Gick upp en del i julas, men har hittat rutinerna igen. Har inte ätit lösgodis, chips el ostbågar eller druckit vin på helgen. på hela januari. Strongt. Stundtals har det varit lite jobbigt, men det har ändå fungerat bra. Jag klarade mitt nyårslöfte med andra ord. Nu e det ny månad, men jag kör på som jag gjort under januari, men med lite mer fria tyglar.... om jag nu skulle få ett sug vill säga.
Funderar på att anmäla mig till årets viktväktare 2014.. En kär vän har peppat mig lite.. Ska bara hitta en före och efter bild...  Vännen har precis börjat på viktväktarna.. Och idag, efter bara 2 veckor fick hon sin första guldstjärna. Hon e såååå grym!!!

2 kommentarer:

  1. Absolut syster yster ska du anmäla dig som årets viktväktare. Om det är någon som förtjänar det så är det f-n du så det så <3<3<3
    Så sluta fundera utan ta tag i detta nu. Du är min inspirationskälla så nu ska jag ta ett ordentligt tag i min krage och skärpa till mig för "kan du-kan jag".... :D
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Tack fina underbara Linda <3 Du är min inspiration och jag är glad för att ha dig i mitt liv som vän och viktväktare :)
    Klart du ska anmäla dig...du måste (annars gör jag det åt dig ;) )

    Kramar E

    SvaraRadera