onsdag 21 maj 2014

Vissa dagar är livet tuffare än andra..

Idag är det en riktigt jävla piss skits helvetes dag....  Alla dagar kan inte vara solskenshistorier, i know!

Jag är totalt matt i kroppen, jag har så mycket ilska i kroppen som ska ut... Vad ska jag ta ut det på?? Slå sönder bilen eller något? Ja, gärna, för de är ändå en skitbil!! En helvetes bil!

Har legat på soffan nu i 2h... Ingen ork, ingen kraft... Jag vill gråta ut min ilska.. Men kan inte... Har inte gråtit sen min pappas begravning, tror jag,,, minns inte riktigt... Den står mig upp i halsen, men kommer inte längre...
Jag saknar min pappa, puttar bort sorgen hela tiden, vill inte bryta ihop, eller?
Mammas huvud är inte som de ska... Dement? Ja, förmodligen, förhoppningsvis får vi svar snart..
Och Försäljare lurar på henne saker hon absolut inte behöver... Tror jag blir galen..
Lucas är i en fas, där "han e sämst på allt, jag är alltid sur & arg" 
Snar slutar skolan, och just nu händer allt... Dagarna rusar iväg, och jag hinner inte med...
Vikten sviktar upp & ner (mest upp...%@#?%€©) får panik när jag inte kan hålla den stabil... !!
Sommarkläder har jag inte.... Behöver nya, men hatar att handla när jag vet de inte finns ekonomi till det, då de behövs så mycket annat som ska göras...
När städades huset sist? Tja, ungefär år 1756... Jag önskar städhjälp av städerska...
Armen & fingrar är fortfarande ur funktion... Ny läkartid nästa vecka....
Jag vill vara alla till lags, men idag synkar inte kroppen, hjärnan & hjärtat speciellt bra....

Så, nu har jag provat att skriva av mig.... Funka inte, ,,,, samma känsla i kroppen.....
Nä, over and out... I morgon är en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar