måndag 12 maj 2014

Kapten Morgan

I lördags hade Lurre match, mot Kullavägen. Dagen till ära var han utsedd till lagkapten, Kapten Morgan! :)

Matchen gick bra, alla spelade bra, han målade 2 ggr och en vinst på det...

Kiosken var däremot inte öppen.. (på vår plan..) De kan störa mig lite grann.. A-laget spelade också, vilket innebar att kiosken var borta på A plan..
Kvällen innan tänkte jag ta med eget, men struntade i det för att köpa på plats..  Och när jag väl kommer dit, direkt från viktväktarna, där det var ett fett + på vågen sen sist jag var där. (+1,5) och inget kaffe gick att köpa, inga cigg hade jag, löpte kroppen i amok..  Men jag har helt magiska vänner som tänker på mig! :)  Världens bästa Linda kom med kaffekorg, samt en mugg till mig.. Plötsligt händer det ;)  Lyckan var total hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar