torsdag 22 maj 2014

Tuff dag på jobbet....

Oj oj ooooj.. Haft de riktigt tufft på jobbet idag... Men någon måste ju "offra sig"  Körde ett gäng 8or till Helsingborg idag.. De skulle på någon gymnasiemässa på Sundspärlan...
Och medans de strosa rundor där, satt jag och Pavlos och solade utanför och snacka lite skit.. I 1 1/2 h.. Aaa riktigt tufft....
Väl tillbaka på skolan, så slutade typ alla elever... Samt jag själv... Kände mig relativt utarbetad... He He He He...

Drog på provtagning, och en snabbis ner på stan innan bilen styrde hemåt...

Väl hemma, ramlade jag ner i en solstol och pustade ut...

När Lurreman kom hem, öppna vi poolen och tog ett dopp.. Ja, jag tog ett dopp,,, han var i oavbrutet i över 1h... Sen försökte jag sola i stolen, men ack nä... De kom arktiska vindar från ingenstans... Fyyyy faaan vad kallt!! Jag borra ner mig på de varma plattorna och njöt där istället.. Ingen vind, varmt och skönt! Tilloch med slumrade till en sväng...

Galet som livet vänder.. Igår en riktigt piss helvetes k#k dag, och idag en heeeelt magisk dag...  Ah, njuter!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar